Publications

 

TTT2016_COVER

POMBO NABAIS, C (2017) “The most profound is the skin: The power of tatoos” in Honorato, D. and Giannakoulopoulos (Ed.) Taboo-Transgression-Transcendence in Art & Science, Corfu: Ionian University. Pdf

 

artigo1

POMBO NABAIS, C (2016) “O Sap Lab e o seu projeto participativo” em  Atalaia Artes performativas, Outubro.

 

estudio-15-1

FUENTES, S. (2016) “Recursividad modelos y sistemas en la obra de Samuel Castro”, Revista: ESTÚDIO 15, Volumen 7, núm. 15, julho- setembro 2016. Lisboa: Faculdade de Belas-Artes da Universidade de Lisboa & Centro de Investigação e Estudos em Belas Artes, p. 112-121, Ref. ISSN 1647-6158 / E-ISSN 1647-7316

 

livro_actas_digitalreal-1

POMBO NABAIS, C; CORRÊA, G; FUENTES, S. (2015)  “Science- Art- Philosophy Lab (SAP Lab)” in 14º International Meeting of Art and Technology: Art and human Enhancement. Aveiro: UA Editora, University of Aveiro, p. 476-478, ISNN: 2238-0272

FUENTES, S. (2015) “Taxonomías silenciosas. Sobre el uso de la imagen en el estudio de la Intersección Arte/Ciencia” in 14º International Meeting of Art and Technology: Art and human Enhancement. Aveiro: UA Editora, University of Aveiro, p. 318-321, ISNN: 2238-0272

FARINHA GOMES, P. (2015) “Propostas de definição de obra de arte computacional, obra de arte computacional interactiva, obra de arte de software e obra de arte de software interactiva” in 14º International Meeting of Art and Technology: Art and human Enhancement. Aveiro: UA Editora, University of Aveiro, p. 215-219, ISNN: 2238-0272

 

gillesdeleuze

POMBO NABAIS, C. (2013) Gilles Deleuze : Philosophie et Littérature, Paris: L’Harmattan.

Advertisements